tisdag 19 januari 2010

Tisdag!!!!!




I dag har jag varit på las med timpa för att röntga tanden som dom har försökt laga så många gånger. Dom har ju försökt att få röntga tanden vid flera tillfällen utan att lyckas , utan tim har ju bara gråtit och vägrat i sten att ta den saken i munnen. Han tycker den gör ont och jag kan bara hålla med. Så nu vart han kallad till en annan röntgen som han fick stå i och det var inga problem då. Så i morgon har han fått en oprationstid för att få ta bort tanden och det känns jätte skönt att han kommer få bli nedsövd efter allt som har varit hos alla tandläkare som har försökt förgäves att laga tanden. Men har man tandläkar skräck så har man....!!!!

Tikarna har fått en inne dag vare så dom vill eller inte och i morgon ser det heller inge ljust ut för dom när jag kommer vara på las med tim. Men i kväll så blir det en sväng med skidorna i alla fall , så dom kommer nog bli nöjda att få dra en sväng. Jag har en donna här brevid mig som vill ha lite eller mycket uppmärksammhet av matte så det är väl bästa att ge henne lite LOVE....

2 kommentarer:

  1. Hej! Det hade ju varit skitskoj om ni kom och var med på en söndagstävling här i Skellefteå!! Det är inga krav på att man måste kunna åka skidor ;) Tror man måste vara medlem i nån typ av klubb (typ brukshundsklubb eller nån draghundsklubb) och att man måste ha grönt kort. Ha de bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gått bra för Tim hos tandläkaren!
    Kram på er alla säger Kicki!

    SvaraRadera