torsdag 7 januari 2010

Kall Torsdag

Nu är det kallt tempen visar -32 nu . När jag gick hem från jobbet i morse hann jag bara 2 meter utanför dörren innan ögonfransarna frös i hop , det är tur att jag har nära hem! Johan är nere på isen och rastar hundarna...brrr....skönt att jag slapp det!!!! I dag har Diva börja löpa och Ada är nära nu för hon är så svullen där bak. Såg några blodfläckar nu när jag kom hem och jag var ganska övertygad att det var Ada för Diva är inte i närheten så svullen som Ada är men där hade jag enormt fel. Minja gjorde bort sin löp tror det var en månad sedan. Nu ska jag ta och gå i säng och Johan och Tim ska åka på Leos lekland i skellefteå med Johan och Tindra. Sen blir det för dom att hämta vår andra son som är hos farmor och farfar. Må så gott i värmen;)

2 kommentarer:

  1. Visst är det kallt!!!!
    Man törs ju inte sticka ut näsan ens en gång!!!
    Vi få hålla tummarna för att det vänder snabbt och blir lite mildare!

    SvaraRadera
  2. ...så skönt att sova bort en del av dan. Du behöver då inte känna dåligt samvete, det var ärligt talat skitkallt. Hundarna sprang mestadels på tre ben och själv vandrade man omkring likt en mumie, insvept i mössa, halsduk och jackans huva.

    Jag kan trots kylan inte låta bli att njuta lite också... det är ju så vackert ute nu.

    Ha det gott!
    Kramar /Maggan

    SvaraRadera