lördag 9 januari 2010

Lördag

Minjas nya halsband


Visst blev den fin våran nya header som johans dotter Emilia gjort till oss, Super Tack gumman vår! Synd bara på kortet hade velat ha en riktigt natur bild , men vi ska låna våra vänners kamera snart och försöka fota en ny bild där det verkligen inte har varken koppel eller halsband på. Förstår att alla ni som är nyfiken....men ni får hålla er till tåls ett tag till. Men en ledtråd kan jag bjuda på att det handlar ju om pointerliv!!!!


Vi har sovit nästan till 11 i dag skäms att nästan skriva det. Linus kompis Daniel sov här i natt och grabbarna satt hela kvällen i går och band flugor ,sen när dom blev för trötta så la dom sig i sina sängar och såg på fiskedrag. Dom är två riktiga fiskare och det är så kul att dom brinner verkligen för det. I dag så följde jag Anette på öb och där blev det som vanlig tvättmedel och diskmedel och några glödlampor och hittade ett nytt bling bling halsband till Minja som jag inte kunde motstå att köpa. När man inte har någon tjej att köpa till så är Minja min lilla prinsessa , för hon passar enormt mycket i rosa och strass saker. Köpte en gång till Ada ett halsband med strass men hon såg inte riktigt klok ut i det, för hon är ganska manhaftigt. Annars händer det inte så mycket här förutom att jag torkar blod hela tiden efter Diva och Ada. Nu ska jag ansluta mig till soffan där dom ser på Göta kanal 2.

3 kommentarer:

  1. Hej Åsa! Kul att kolla in och se vad som händer i ert liv! Det var Sofia som tipsade om bloggen. du kan kolla i min om du vill...
    lindathterese.blogspot.com

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Blev visst fel... Ska vara lindatherese.blogspot.com !

    SvaraRadera
  3. Ville bara säga hej! Så pyssliga grabbarna är! Linus gjorde fina drag i Ske-Å. Kram och hej!/kicki

    SvaraRadera