fredag 15 januari 2010

Godbitar från 2009

Johan sköt stor tuppen i Ersträsk
Stugan i Ersträsk

Myser på gör brudarna!!!

Solen årkade inte upp...men vackert var det!!!!!!

Linus fiskade många gäddor sommaren 09.

Diva jan 09

Diva och johan
Linus ödla Bert

Ada
Mycket bus på kajen isen blev det.

Så här såg det ut ett tag hos oss i mars och det funkade super bra!!!
Diva och Ada fick dra medans Minja fick springa lös.

Johan blev Morfar 18 mars 09 och jag mormor.

Vad ska man säga....underbart!!!

Vi åkte och träffade vår älskade Sigge. April 09.

Första badet för Dennis hos Morfar och Mormor.

Bild från stugan i Haparanda.


Grodjägarna juli 09 (från stugan)

Bild från stugan
Chili som numera bor hos sin uppfödare i Mora

Jag och Anette i Stockholm Aug 09, vi är redo för en utekväll i city.

Dennis dop aug 09. Dennis med Pappa Alexander och Mamma Emilia .

Ebba myser med Diva.

Johan med sina första gäss som han har skjutit i sitt liv. En glad Linus.

Diva trött efter en dag i skogen.

Tim och Ada.

Dennis vill mysa med Diva.

Ada ska i väg och jaga med husse.

Diva står för allt.



Många grillstunder i skogen blev det.

Ida med sin nya ponny Toppan.




Husse med brudarna.

Vi fick fira in det nya året med vårat barnbarn.


Nu är det helg och alla är lediga förutom jag!!! Nu börjar min jobbar helg = 39 timmar:)
Så jag hoppas ni alla får en trevlig helg. Sköt om er, KRAM.....

1 kommentar:

  1. Oj vilka fina bilder. Det är så trevligt att få vara med er trots det "LÅNGA" avståndet.
    I dag ska jag ut till stugan med kameran i högsta hugg, vi får se i kväll om det blev nått bra resultat.
    Kram Åsa i skelet.

    SvaraRadera