söndag 1 november 2009

Kalas för hela slanten!!!!


Barnen busar innan kalaset börjar.

Alla barnen fick en spindel i saftglasen och det blev uppskattat!

Spindelmuffins


Några av gästerna

Glass paus

Fika paus

Öppning av paket



Vilken hektisk dag det har varit i dag så nu har jag äntligen fått sätta mig ner och ta en paus innan det blir att lägga lilleman. Kalaset gick som en dans , men jag säger bara.....Ni som jobbar med barn jag beundrar er verkligen. Det blev totalt 18 barn på kalaset så det blev mycket bus och stoj. Men Anette och jag hade gjort i ordning en massa roliga lekar och när det blev för stojigt så blev det fika paus eller glass paus. Men trött både i huvudet i kroppen var man när det var över, när man inte är van att ha så här många barn på en gång. Nå väl så blev Tim och Tindra så nöjda av kalaset och dom fina presenterna dom fick av alla kompisarna och det är ju huvudsaken! I mogon blir det mer kalas för i morgon så fyller han 6 år och då kommer min familj och några vänner på hans "riktiga kalas".

Men i dag blir det en tidig kväll för oss Trötta kalasföräldrar. Godnatt och Slut!!!!

3 kommentarer:

  1. Vilket tufft kalas :), jag tittar in hos er ibland för att kolla in era fina pointrar / Eva

    SvaraRadera
  2. Det kan man kalla för kalas! Barnen måste ha varit supernöjda! Stort grattis Tim på din stora dag, vi får uppvakta dig i efterskott! Kram från kusinerna Ellen och Ida!

    SvaraRadera
  3. Vilket häftigt kalas med spindlar och allt =)
    Måste ha varit hel lyckat!!!

    SvaraRadera