lördag 14 november 2009

Lördag

Morbror Linus leker med Dennis.
Fina Dennis och Fina Emilia

Morfar johan och lilla Dennis med Linus & i bakgrunden Farfar Willy.

Fina Toppan

Man blir allt lite rörd när man får paket av sina pojkar

Kolla vad fint hjärta jag fick , Tack Svärmor!!!

Perfekt med bil dvd för pojkarna när vi åker lite längre sträckor. Filmen Star wars var ju inte färdig så då skulle han se den färdig vid köksbordet............................

................men det årkade han inte så det fick bli att ta med den till sängen och se klart!


I dag tog Johan pojkarna och åkte till skellefteå för att få träffa lilla familjen plus att Alexanders familj är där på besök, så det blev ett kärt återseende Hade verkligen viljat följa med och få träffa dom och lilleman, för nu är det så länge sedan jag fått pussa och krama han. Sen åkte hela klanen till Kicki och Jonas som bjöd på fika där blev dom ett tag innan lilla familjen och Alex föräldrar åkte hem för att äta middag. Johan hann en sväng förbi stallet för att se på ny hästen Toppan som Kicki och Jonas skaffat till dotra sin! Som tur var så skickade jag med kameran i dag så dom skulle fota lite på lilleman:) och Toppan!!!Tim har spenderat hela dagen med farmor och farfar och när min lillgubbe kom hem så hade han ett paket till mig , det är tur att han har en farmor som älskar att pyssla. Men jag vart riktigt glad och hjärtat var super snyggt:) Jag har ju varit hemma med tikarna och jag har rensat i dvd och cd skivor så nu är allt i perfekt ordning. Men jag har mest småstädat lite var och här och så har jehovas vittne ringt på och ville ha en prat stund men stackars killen han stammade så mycket när han försökte prata , så jag ville inte vara oförskämd mot han så jag tog snällt emot tidningen innan vi sa hejdå sen gick jag direkt till soptunnan och slängde tidningen!!! Nu ska jag nog sluta skriva för jag är så trött så jag nästan ser i kors. Hejsvejs på er.....

1 kommentar:

  1. Vi har också bärbara dvd till bilen och de är det bästa inköp vi har gjort förutom studsmattan.Vår bilresa till Borlänge när vi åkte utomlands tidigare i år har aldrig varit så lugn.Hoppas att du mår bättre nu.Ha det bra.Kram

    SvaraRadera