fredag 13 november 2009

Fredag


Bagaren Tim




Nu är det över för denna gång! Allt gick bra innan oprationen så fick jag lugnande medel plus att jag fick 3 kåvepenin tabletter som jag var tvungen svälja ,ni som känner mig vet att jag har svårt att svälja ett minipiller.....men till slut efter jag delat dom i mini bitar gick dom ner!
Sen när jag ligger på oprationsbordet så började tårarna rinna och jag blev bara mer lessen . Kirugen som skulle operera mig vart helt ställd och han försökte febrilt trösta mig, men jag slutade inte förrän lugnade medlet började fungera och när jag borta nog så kunde dom börja jobba. Den dagen är absolut en milstolpe i mitt liv att jag vågade fara själv dit och att jag fixade det utan att ha någon med mig, det är stort! Har ganska ont och är svullen i mitt vänstra ansikte , så kommer hålla mig inne några dagar innan någon får se mig. Men var ju tvungen ut med tikarna i dag så då kom ju mina stora sjalar till andvänding , det är nu man skulle ha varit muslim! Min snälla mamma har fixat med lämning och hämtning av Tim i dag och i går. I kväll ska tim få baka pepparkakor till fredagsmys och såklart blir det att se idol.
Kramar till er alla .....

4 kommentarer:

  1. Bra gjort, krya på dej nu och ta det lungt!
    Kramar Ulrika.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det är över!
    Krya på dig:-)
    Många kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Vad modig du är och som sagt ;Skönt att det är över.Trevlig helg!Kram

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du har varit!!!! Miljoner kramar Kicki

    SvaraRadera