fredag 27 november 2009

Fredag

I morse när jag kom hem från jobbet så tog jag tikarna och gick ner till kajen , när vi väl var där nere mötte jag gubbgänget som varje morgon träffas där nere och surrar. En av dom har en han hund som Ada vill så gärna leka med men han är inte så intresserad av det, utan han har bara ögon för Minja. Ada försökte förgäves få i gång Zack men han sprang ju bara efter att få lukta minja i baken . Minja hon är ju så mesig hon kan verkligen inte säga i från utan hon sätter sig ner brevid mig och bara väntar och väntar till han ska ge sig. Som tur var så var dom på väg hem , så Minja kunde pusta ut efter ett tag! Det var riktigt härligt där nere i morse man borde egentligen ta med sig kaffe och av njuta medans Tikarna springer och leker. Diva tog sig ett dopp i morse och simmade en bit.....helt otroligt!!!! För i sommar när det är varmt ja då ville hon aldrig bada, konstig hund man har;)!!! Efter middag så gick jag igen ner till kajen med tikarna så dom skulle få busa av sig rejält och vad händer jo DIVA SIMMAR IGEN tror att det har slagit runt för hon!!! I kväll så har Linus varit med en kompis på bio och sett 2012 han tyckte den var super bra och han ville att vi skulle se den. I morgon har han innebandy cup och vi ska stå i grillen och flippa hamburgare några timmar. Men nu ska jag förflytta mig till soffan och kolla på en film.
Ha det gott alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar