söndag 15 november 2009

Skön Söndag

Johan tycker att det finns plats för en till..........
Fina Minja

Handbolls killen

Diva med en hundcigg!!!

Snygga Ada

Linus och Diva


I dag har jag varit flitig att tända ljus här hela dagen , min arbetskamrat Anna berättade om hon tänder alla ljuslyktor hon har framme så går det ett helt pack ikea ljus ,bara på toan har hon 10 lyktor. Men så mycket ljus går det inte för mig i allafall. Tikarna har fått 2 svängar till skogen ,men sista svängen när johan skulle åka gick Diva och la sig i våran säng snacka om frysen eller lat hund, så då fick hon helt enkelt stanna hemma. Hon har börjat dra sig undan nästan varje gång j ska åka till skogen med dom , hon springer så långt bort i huset och lägger sig ner och vill inte komma när han ropar på hon. Men när jag ska ut med dom så är det inga problem , utan då är hon längst fram och vill komma ut så fort som möjligt. Tim har börjat spela Handboll i dag , hade tänkt fara med han men inte som jag ser ut och Johan har ju innebandy med Linus i Hortlax. Så Tim fick åka dit med hans kompis sebbe och hans pappa Johan. Nu blir det nio film , så ha en fortsatt trevlig söndag kväll bloggvänner!

3 kommentarer:

  1. Haha, ja det ser ju onekligen ut som det rymms en till hund i soffan på bilden längst upp ;) Vad fina tikarna är!

    SvaraRadera
  2. Jag tror Johan har rätt, det saknas en vorsteh tik bland era snyggingar=)

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. <3
    En vorsteh finns det alltid plats för, det där beror bara på hur många timmar ens dygn har, haha!

    Tack för den uppmuntrande kommentaren i min blogg! Vi får riva igång lite gruppträffar snart... eller hur!

    SvaraRadera