måndag 9 november 2009

Måndag

Ja då var det redan måndag och min tungvecka börjar.....fast kommer bara jobba nu två nätter och helgen har jag bytt med Anna och kommer jobba nästa helg i stället. För på torsdag kommer jag operera mig i munnen igen . Det började för 6 år sedan när dom upptäckte en cysta i överkäken på mig och det blev såklart operation för mig och jag var överlycklig att den var borta men den kom tillbaka och det blev 2 till operationer innan den var borta till slut. cystan hade förstört så mycket av alla tandben jag hade i överkäken och en tand som dom fick dra , givetvis så fick jag en plast tand, för att gå tandlös kommer aldrig att hända!! Jag beslutade mig för att göra en titantand där plasttanden är men tyvärr så fanns det inga ben att fästa den i. Så i januari i år så var jag i sunderbyn för att operera ben från underkäken till överkäken och nu på torsdag så jag jag tillbaka till sunderbyn igen för att ta ut skruvarna som dom fäste benet i och stoppa in titanskruven. Sen kommer det gå några veckor innan min tandläkare kommer stoppa in min tand. Kommer fira när allt är över!! Min tandläkare säger att han har aldrig varit med om ett sånt svårt fall som jag och han har ju 30 år i yrket. Snart ska jag till min tandläkare och dra en tand som jag har haft så besvär i men den sitter så långt inne så min tandläkare tycker att den är mer till besvär för jag har ingen nytta av den. Ha en fortsatt bra dag, KRAM...

1 kommentar:

  1. Säg till när du ska fira!
    Jag hänger på!

    Kommer du å jobbar med oss?? KUUUL!

    SvaraRadera