onsdag 4 november 2009

Onsdag

Nils
Sofia hade gjort Halloween fint med lite spindelnät och spindlar

Nils tycker det är kul att gå runt soffan



Grabbarna fikar.



Både i dag och i går så startade jag dagen med att dra med hundarna medans jag lämnade Timpa på skolan. Det är så perfekt det för när jag har motionerat tikarna så kommer jag hem till kaffe och frukost som jag kan avnjuta i ett tyst hus med bara rix morgonzoo som låter och piteå tidningen såklart. I går efter jag hämtat tim från skolan så for vi till sofia och pojkarna för att grabbarna skulle få leka. Det är alltid lika härligt att få komma hem till hon och sitta och dricka kaffe i hennes härliga kök. Hon har en ordning som jag vill ha men kommer aldrig att få ,så det är bara lägga ner dom planerna och njuta av den lilla ordning jag har:) Nils han blir ju snart 1 år och han har krypit sen han var 7 månader så han är en snabb rackare. Men han tar några steg innan han sätter sig ner på rumpan, så snart så kommer han gå är jag ganska övertygad om.
I natt och i morgon så kommer pojkarna sova hos mormor och morfar för jag jobbar nu två nätter och j jobbar natt hela veckan. Så tikarna kommer få klara sig själva men jag kan ju gå hem och rasta dom när jag har jobbet så nära. Hoppas ni får en fin "Lill Lördag" KRAM....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar