torsdag 5 november 2009

Torsdag


Dagen har bestått av att sova och motionera hundarna. I går var det ström avbrott och tikarna klarade sig utmärkt själva i 11 timmar. Dom brukar alltid hitta på saker när vi lämnar dom själva men inte den här gången....puh!!! Men jag tok motionerar dom på kvällen så dom ska hålla sig lugna under natten och det verkar fungerar utmärkt. Vi som skulle ju ställa ut tikarna på hundutställningen på lördag men jag har ju glömt för första gången i mitt liv och anmäla dom. Men jag tror att Diva ska börja löpa så det gör nog inte så mycket då , det kommer ju fler utställningar. Har tränat apportträning i kväll , Ada hon är ju super duktig och hon verkar gilla starkt att träna. Diva hon tar apportbocken men inte från marken och Minja tar den inte alls så det är tvångs apport på dom två brudarna. Nu ska jag ta och sluta ska hinna ut med brudarna en sista gång så dom klar sig till i morgonbitti då jag och johan slutar jobba.

Kram på er=) Linus tjatar att han längtar att få åka skidor med Minja snart , så jag lägger ut en bild på dom två men bilden är lite dålig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar