söndag 22 november 2009

Söndag

Nu har jag äntligen jobbat tillbaka min jobbarhelg som jag egentligen skulle jobbat förra helgen.
I går hade jag och vickan en riktigt tjejkväll , Ola som oxå jobbade hade tagit sin brukare till sin stuga och där vart dom hela natten. Vi beställde mat som vi alltid brukar göra och efter vi lagt våra brukare så tände vi massor med ljus och tog var sitt hörn i soffan med varsin filt och drack glögg och såg Fyra bröllop och en begravning , det var super mysigt:)!!!
När jag kom hem i morse tog jag ut tikarna på lång promenad och till dagens ära fick Ada gå lös och när vi var på en äng så var hon en bit bort från oss och plötsligt slänger hon sig ner och rullar och rullar så jag ropade på hon att hon skulle komma och det gjorde hon med engång. Men till min fasa upptäcker jag att hon har hund bajs över hela hon:( Så det blev duchen för hon så fort vi kom hem. I dag blir det att fota julkort , ville att L skulle vara med men han vägrar så det är inget att göra åt. Förövrigt så har Linus ett ny husdjur som han fick när han och Daniel var på grans i går , fast jag är inte så säker att han får behålla den för mig. Det är en kackelacka, snart har vi ett zoo här hemma känns det som:/ Ha det gott, KRAM......

1 kommentar:

  1. Hej!
    Roligt när "nytt" folk hittar in på ens blogg. Ser att ni också bor i Piteåtrakten.
    Kikade in på en av era länkar- Nike & Svix. Tänk vad världen är liten. Där finns en bild på Gråsjövalens Tjejen. Gråsjövalen deläger nämligen mamman (Getti) till min setter.

    Ha det gott i rusket, och välkommen åter!
    /Maggan

    SvaraRadera