tisdag 24 november 2009

Tisdag

Min brorson Axel fyller 17 år i dag.
Söta Nils blir 1 år i dag.

Så här ser det ut när jag och pointerhögen ser på tv.


Blir en innedag för brudarna

Diva har fått låna tims öronmuffar och den klassiska hundciggen som hon alltid går och bär här hemma.




Nu för tiden har jag inte haft så stor lust att blogga eller vara på datorn i huvudtaget , men suget kommer nog senare för tid har det då funnit men inte någon riktigt glöd.
I dag har jag varit med Tim till tandläkaren för att få laga hålet som han fortfarande har kvar , han fick lugnade men tyvärr så gick det inte utan hon fick avbryta för han bara grät. Nu kommer vi få en remiss till barn i luleå. Nu får vi bara hoppas att han inte kommer få ont i tanden innan vi får komma dit , tydligen så har dom 6 till 8 månaders väntetid...puh!!!
Så nu får tikarna vara inne i dag eftersom jag kan inte lämna tim hemma själv när han har fått lugnande , men i kväll så lär det bli en rejäll motionsrunda för brudarna.
I dag stundar det även två kalas för oss , men vi får se om vi hinner fara på båda eller så blir det bara ett. Måste försöka få upp julgardinerna här men man blir inte så inspererad av det när det bara regnar och är allmänt grått ute.Nä det här duger inte nu måste jag ta och göra ett ryck här hemma. Ha det gott alla där ute:)

1 kommentar:

  1. Hej! Vad otur med tandläkarbesöken.....Ja det är inte lätt att få nån gnista till att få saker och ting att hända. Vädret är bara för HEMSKT. Längtar efter snö. Kanske kommer energin till oss om vi får lite sol och ljus.
    Ha en mysig kväll - det kommer fler dagar som vi kan julstöka.Kram Kicki

    SvaraRadera