torsdag 26 november 2009

Grå Torsdag

Mycke fåglar som flyger över vattnet
Alltid lika snygg




Diva hon halkade och fick sig ett dopp!



Efter jobbet så fick tikarna bara en kort rastning för jag behövde verkligen få sova några timmar. Vaknade att johan ringde och frågade om jag hade sagt till linus att han skulle till tandläkaren i dag och givetvis så hade jag glömt det....så typiskt men det är bara att betala och vara glad och boka en ny tid! Efter jag pratat med han så kunde jag inte somna om så jag tog på mig kläderna och gick ner till kajen med tikarna så dom skulle få springa av sig . Men hade glömt pipan så då fick dom inte vara lösa alla samtidigt. Diva hon ville helst stå längt fram på kajen och bara titta precis som hon gjorde i stugan. Minja hon vara som tokig i den lilla is som fanns vid kanten och när Ada var lös så vara det bara att hitta pinnar som gällde för denna donna. Men skönt var det att få komma ute och se lite ljus i dag i allafall. Nu blir det äta lite och sen försöka sova ett tag till innan jag ska hämta Timpa från fritte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar