måndag 16 november 2009

Nu är det jul igen!!!




Ödlan har till och med fått jul

Minjas favorit plats på soffkanten perfekt ställe att kunna se vad som händer ute:)



Döm om min förvåning!!!!!!!!!!!!! I morse när jag skulle gå ner och hänga tvätten så var Linus lilla julgran upptagen och ljusslingorna var redan på. Linus hade redan farit på skolan så han och jag fick prata sen när han kom hem från skolan. Han berättade att han saknade julen så mycket och att han kände sig rastlös. Men han vill ju klä granen och jag sa till han att jag skulle fixa fram lite saker till granen men efter middagen. Sen går jag ner efter vi hade ätit och då hade L redan hämtat alla kartonger med jul saker och pyntat både granen och hela han rum:/
Nå väl nu har vi jul här fast bara i källaren än så länge!

1 kommentar:

  1. Helt rätt att tjuvstarta med pyntet! Det kommer jag också att göra. Kram Kicki!

    SvaraRadera