fredag 4 juni 2010

Vill ha Sol och Värme!!!!

Alma
Vill ha såna här mornar när jag är ute med jyckarna.

Alice och Alma tar igen sig efter mycket bus:)


En blöt Alma
Alice är på väg ut i vattnet och efter kommer Alma


Usch vilket kallt och blåsigt väder vi har.....vill ha SOL NU!!!! Vill kunna ligga och pressa på altan så man kan få lite brun färg inför examen. Men det är bara att be till den högre makten där uppe att vi ska få några ynkla dagar solsken till veckan. Jag har faktisk handlat några sommar blommor i dag innan jag hämtade Tim på skolan. Så nu ska jag planter i helgen och jag hoppas inte att det kommer regna för då väntar jag med det. Stora hundarna har fått långa promenader i dag , valparna har oxå fått promenader men inte så långa. I kväll blir det en skogsrastning för alla 6 hundarna. Tänk nästa Söndag då har vi bara 4 här hemma. Kommer bli skönt , men det har gått faktisk jätte bra att ha så många hundar här hemma. Men när jag fick en fungerande hundgård så blev det super enkelt med Valparna/hundarna, annars fick vi planera dagarna så mycket för att allt skulle fungera smärt fritt. Nu blir det fredagsmys eller gräsklippning....få se vad som lockar mera...;)

1 kommentar:

  1. Hej !
    Själv skulle jag föredra gräsklippning, men har tänkt om, det är ju faktist fredag...
    Vi sticker till stugan i morgon, så klippningen blir nog på söndag kväll.
    Ha en riktigt trevlig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera