lördag 26 juni 2010

Kusin vitaminerna på besök!!!!!



Pojken som kan tala med hundar.....


Vilken trevlig dag vi har haft och kvällen är inte slut ännu. Pojkarna har lekt med varandra hela dagen. Har ju min systers grabbar här plus att Olga har ju kommit oxå. Hundarna har varit i hundgården hela dagen. Men nu i kväll så tyckte Wille så synd om dom och han ville ta in dom. Så han och jag gick ut och tog in alla fem. Herregud vad hundar när alla väl kom in, tänk förr när vi hade 6 hundar och jag hade ingen hundgård utan alla var innomhus hela dagarna. Förstår inte hur jag stod ut??????Hundgården är ju guld värd för mig och jag skulle inte klara mig utan den nu!!!! Wille han är jätte intresserad av hundarna , det första han frågade när han kom hit var om han fick gå in till Alma. Sen hela dagen så har han hållit sig uti hundarna och frågat en hel del om träning och hundar. Nu i kväll så ville han följa Johan när han åkte till skogen med alla tikarna. Dom andra barnen ville inte följa utan dom vill hellre flyga drake. Men snart är det filmtajm, jag har hyrt 2 filmer till barnen. Hoppas ni andra får en trevlig Lördag kväll......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar