söndag 6 juni 2010

Sköna Söndag

Redo för banan...........och jag är alltid redo för en kopp kaffe!!!!!


Här startade dagen tidigt....johan åkte med alla tikarna förrutom Olga till skogen vid halv sex tiden på morgonen. Olga var inte så sugen att åka till skogen så tidigt så hon stannade hemma och sov i stället. Jag steg upp och gjorde kaffe, men sen gick jag och la mig ett tag till. Jag älskar tidiga mornar och oftas är väder som bäst då och sitta ute och dricka första kaffe koppen är bara helt.....Lovley!!!!! Efter frukost tog johan grabbarna och åkte till banan för att köra cross. Jag ska försöka hinna städa lite....men framför allt plantera blommorna som jag skulle ha gjort i går. Ha en trevlig söndag....njut, njut!!!!

1 kommentar:

  1. Grillparty, det låter trevligt.
    Vi måste lyckas med det i år.
    Kramar från en trött Åsa

    SvaraRadera