torsdag 24 juni 2010

6 månader till Julaftonskväll;)

Mina nya tränings/jakt byxor....Visst är dom snygga???
Skulle precis ta på min bikini stax efter åtta i morse när dom ringde från jobbet och hörde om jag kunde jobba, så det var bara hoppa i vanliga kläder och fara i väg det. Vi hade sommar avslutning med brukarna på deras dagverksamhet. Vi hade allsång och vi sjöng från ett sånghäfte som sångläraren hade fixat till dagen och helt otroligt så var det 2 jullåtar med , så det vara bara att glatt sjunga dom och vara nöjd. Men i dag är det precis 6 månader till Julafton. Efter åt så blev det smörgåstårta till alla och sen blev det en sväng förbi staden. Innan vi tog en promenad hem. Sen ringde Emma och undrade om jag kunde ta hennes kvälls pass och självklart kunde jag det. Så det blev ett 14 timmars pass i dag, men inte gjorde det någonting utan det har varit super trevligt. När Johan ska fixa middag brukar det oftas bli big boy eller pitstop...men i dag blev det frasses för han och grabbarna.... men i morgon blir det grillning för hela slanten!!!!

3 kommentarer:

  1. Ha en skön midsommarhelg och njut av sommarvärmen!

    SvaraRadera
  2. Gud vad snygga brallor! Glad midsommar :)

    SvaraRadera
  3. Vad heter byx modellen? :)

    SvaraRadera