torsdag 10 juni 2010

Soliga Torsdag

Så här såg Tim ut när han började skolan i höstas
Fotbolls VM börjar oxå....så hela helgen på jobbet lär det bli att se fotboll.

Nu är det glest mellan inläggen. Men har inte så mycket att skriva om. I morgon är det Examen. Nu är alla kläderna inhandlade och i kväll blir det dusch för båda grabbarna. Johan är i skogen med alla tikarna och kör lite apportträning. I dag har bäddade jag för mig själv på altan och jag sov några timmar i solen , alltid bra att förena nöje med nytta. Nu ska jag ta i tu med att rengöra hundgården, sen väntas nattjobb!!!! Kramar till alla er!!!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig Åsa.
    Du brukar prata om energi, och är det någon som verkar ha det så är det du.
    Jobba inte ihjäl dig.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Ha en sköön jobbarhelg iaf.Jag kan ta ett vinglas extra för dej...fniss.../kram grannen.

    SvaraRadera