fredag 11 juni 2010

Examen

Tim redo för sin första Examen...
Tims Klass

Tim och Fröken Stina

Tim äter Tårta på Skolan
Tim och Pappa
Linus Klass
Linus och Fröken Kerstin


Mina söta Grabbar Linus och Tim

Linus och pappa

Jag och mina underbara söner

Olga och Minja snodde min solbädd


Herregud vad jag fick stressa i morse för jag jobbade till halv åtta och sen hem duscha och göra sig ordning samt Timpa. Men vi hann till 08.15!!!! När Examen började så kom det två barn på varje sida som hade en Sverige flagga och vi fick sjunga Svenska Nationalsången, tycker det var klock rent start på en Examen. Efter Tim examen så var det fika på hans skolan , där bjöds det på tårta saft/kaffe. Snabb fika blev det, för sen vidare på Linus Examen. Jag blir alltid så rörd när barnen sjunger eller när Rektorn håller sina årliga tal om hur duktiga barn vi har. Nästa gång blir det ta med en liten näsduk!!! Efter hans examen blev det den årliga Slachen för grabbarna innan vi styrde vår kos hemmåt. Väl hemma så fick johan ta tag i hundarna medans jag tog på min bikini och la mig för att sola och sova. Nu blir det grillning här för hela slanten. Hoppas ni andra har haft en underbar dag....KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar