lördag 12 juni 2010

Lördag


Hann bara gå av i morse innan det var loppis dags, fyndade inte alls så mycket men ett par Tiger Jeans för en tjuga till mig och några böcker. När vi andlände på nolia parkeringen så var Cirkusen där och höll på att få upp det stora cirkustältet. På grön område nära parkeringen hade dom gjort några hagar och närmast var det 3 Elefanter i och man kunde komma riktigt när dom, ganska häftiga djur dom är!!! I dag tog Johan alla hundarna förutom Olga och åkte till Trollis för att träna hundarna. Olga fick ju stanna hemma med mig och sola, fast jag körde lite apport på henne. Men så skönt det var att ha bara henne hemma, hon är en sån sten cool brud. Tänk att bara ha en hund nog vore det skönt, men jag skulle gott kunna bara ha två då skulle jag nog vara nöjd. Men i morgon åker Alice hem , lite tråkigt kommer det bli för jag har kommit henne mycket mer närmare än vad jag har gjort med Alma. Nu ska jag snart i väg på jobbet så jag måste hinna städa bort lite innan. Ha en mysig Lördag kväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar