tisdag 29 juni 2010

Tisdag







Vi har varit på en skogspromenad i kväll. Hade med mig kameran men nästan alla bilder blev bara dåliga...suck!!! Johan körde lite apport med Alam och Ada. Alma är så villig att hämta den alltid, och vid ett tillfälle när Ada hämtade dummy så snodde alma den när ada var på väg mot husse för att lämna den. Men det vart en härlig kvälls promenad , det enda som var inte bra var alla myggen som kom när man stannade av!!! I dag på förmiddag så åkte Timpa till stugan med Jonas och Lukas. Jonas håller på att förbereda för nästa vecka när vi alla ska vara där uppe och bygga på vår stuga. Så dom kommer inte hem förrän torsdag kväll. I morgon så ska vi åka och titta på rapphönsen efter jobbet. Ska försöka låna en bra kamera , tycker om att fota när en hund jobbar. Nu väntas en godnatt sömn så jag orkar städa hela dagen lååååååång.Natti, natti....

1 kommentar:

  1. Härligt med skogsprommisar!!
    Jag tycker åxå om att fota hundarna när dom jobbar på :)
    Jag kan varmt rekomendera en nikon D60 :)
    Jag är super nöjd med den jag har!

    SvaraRadera