lördag 26 juni 2010

Pointertrion!!!!!


Diva måste ju alltid ha koll om det kan vara någon fågel:)

Här är hon på gång efter en pippi
Minja är det som mest av alla tikarna som älskar att ligga i solen. Men hon är ju matte upp i dagen.



Midsommar och toppen väder bättre kan man inte få. Vi firade den större delen hemma , men när vi skulle grilla till middag så åkte vi till min bror och hans sambo som stod med husvagnet på norrstrand. Vi grillade och åt en mycket god middag tillsammans. Men vi 23 tiden så var det dags att packa i hop och åka hem för vi hade en mycket trött kille som ville hem till sin säng och sova. I dag så har Johan och Linus åkt till Ersträsk för att fiska, Linus har ju fått ett eget flugspö. Så han är så ivrig att få lära sig flugfiska. Men jag tror det blir kastspö i dag. Själv blir det städning i dag för på eftermiddag så kommer mostersgull killar. Så det kommer nog bli galet kul i dag kan jag tro. Det blir även försöka hinna med lite apportträning för brudarna men bara på gården. Men nu innan städningen ska jag mysa med min vackra Divo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar