tisdag 22 juni 2010

Grattis Mina

Mina med sin lilla syster Maja.......Mina för nått år sedan när hon och hennes tjej kompisar kom och bodde en natt här när det var PDOL. Johan och Linus var i Oslo på valp träff och Timpa var i Skellefteå. Jag hade gjort välkomms drinkar till brudarna när dom anlände hit. Men dom verkade haft en trevlig kväll/natt ute på stan i allafall...


Usch så kallt det är , har stått ute i blåsten och tittat på Tims fotbollsträning. Hade tänkt att Ada skulle fått följa med jag slutade ute det i sista sekund när det är så kallt. Men det kommer ju fler tillfällen. Ser att det är många som har med sina hundar för social träning och den träningen kan man inte få för mycket av. I dag så fyller Mina (pojkarnas kusin) år. Så vi hoppas du får en trevlig födelsedag, vi får fira dig "kanske i helgen". I morgon ska Timpa åka med sitt fritids på Hajk, förskoleklassen får bara vara där till kvällen men ettor till treor får sova över. Det tycker Tim är så orättvis, men nästa sommar så har han åldern inne för att övernatta. Johan han har hunnit innan dom stängde på Vildmark och fritid för att köpa ett fiskespö till grabben. Men nu ska vi hinna packa så det är väl bäst att sluta....kram till er alla och GRATTIS Mina än en gång!!!

1 kommentar:

  1. Visst ringer ni om ni kommer?
    Ha en skön midsommar / kram Åsa

    SvaraRadera