söndag 6 juni 2010

Skön Söndag!!!!


Det har blivit några inlägg i helgen, men på veckorna har jag bara tillgång till datorn på kvällarna. Så det är bäst att passa på när man har tillgång till datorn. I morgon kommer jag jobba kväll och det kommer bli jätte kul att jobba igen för nu har jag varit ledig i 2 veckor. Johan har tränat apport med alla tikarna när han är i skogen. Fast Alice får inte följa med för hon är halt och det blir så mycket bus för henne och Alma . När dom busar i hop så är det så hårt ibland tror jag att dom håller på att ta kol på varandra och oftas måste jag avbryta deras bus. Hon skriker till hela tiden när det gör ont. Så hon får ensamma koppel promenader i stället. Om en vecka så kommer Jenny och hämtar hem hon, så då vill man inte att hon ska ha ont någonstans. I morgon åker Olga hem , så det blir mycket mys med henne i dag och i morgon.Nu väntas sista kvälls kissningen för brudarna innan vi släcker ner här för natten. Godnatt!!!!

2 kommentarer:

  1. Så snart blir ni nästan hundlösa ;) när alla åker iväg.
    He he, jag skojade bara. Men är det inte både tråkigt och skönt att det blir färre att ta hand om.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för inbjudan,troligtvis kan jag nog gå med er tjejer på SATC 2.Mysigt,hör av mig om det senare.
    Fint blev det med planteringarna.Bara inte Diva står för fågeln i blomman??fniss...../
    Grannen.

    SvaraRadera