måndag 28 juni 2010

Diva Medley

Skellefteås snyggaste Pointertik....
ÅÅÅÅ så fin du är kan du läsa mera????

Det var en gång........zzzzzzzz
Ebba gossar med Diva. Hon är en riktig barnhund!!!!

Hörru grabben flytta på dig nu , det är min tur nu att bli fotad.
Diva missar aldrig när jag ska lägga Tim. Hon följer mig överallt

Linus och Diva
Två brudar som har varit i skogen och jagat med husse

Pointer brudarna...D,A,M!!!!!

Apporterar fågel inne...duktig tjej.
En glad hoppande Diva .
Skönt att få ligga i sacko säck än på en hård tunn madrass.

Nu har har Diva flyttat till sin nya husse och matte i Skellefteå. Johan tog med hon när han åkte till jobbet i morse, men det kändes som att hon förstod att någonting skulle hända. Hon var extra mycket gossig i morse när vi alla ville ha en sista bit av vår lilla goa Divo. Men det är en jobbar kompis till Johan som har köpt hon, så jag hoppas att vi kommer få träffa hon igen. Usch vad jobbigt det är, kunde inte föreställa mig att jag skulle kunna känna så mycket saknad efter en hund. Men det är nog för att jag har ett så starkt band till henne. I går kväll när johan skulle ta Alma på en sista rastning ner på kajen . Han hann bara ropa på henne och då stod även Minja och Ada redo oxå.....men inte Diva hon ligger alltid kvar hos mig. Det kommer jag sakna!!!! Men johan berättade att när han kom på jobbet i morse var Håkan redan där och Diva hade blivit jätte glad när hon såg han. Det känns skönt att veta att hon kommer få det bra hos Håkan och M-T. Dom kommer kunna ge hon mer tid än vad hon får här och det är ju det som räknas för hon är en hund som mår bra av mycket träning. KRAM till er alla där ute!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att omplacera henne, men det är osjälviskt av er och hon kommer säkert få det jättebra. Tur ni har många godingar kvar. :)

    SvaraRadera