måndag 21 juni 2010

Grattis Diva och Sofia




I dag så fyller min kära vän Sofia år , efter middagen så for jag och Timpa dit för att fira henne. Pojkarna lekte förfullt och jag och sofia satt i kökbordet i hennes "skönahem" drack kaffe och åt en super god tårta som hon hade beställt från Hansen´s. Vår Diva blir ju 4 år i dag!!! Har svårt att släppa denna hund, så vi får se hur det blir!!! Men jag står fast att vi kommer bara att ha 3 hundar här hemma. Men det känns fel att släppa en sån fin hund som henne....men kan inte göra så mycket åt saken:( KRAM på er alla!!!!

4 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Blir det något Skellefteå i midsommar?
    Hör av er i sådana fall.
    Längtar tills jag får visa dej/er stugan.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Alltid tråkigt att släppa en vän och hon är otroligt vacker. Min favorit.//Camilla

    SvaraRadera
  3. Nu kom jag på att Bosco fyllde 5 år i torsdags, det hade jag glömt bort.
    Angående Diva: Hon verkar vara en riktig matte-gris så jag förstår verkligen att det skär i hjärtat att lämna bort henne.

    SvaraRadera
  4. Hej! Tråkigt att ni behöver göra er av med en hund. :-( Jag är inte så bra på att lämna kommentarer, men jag läser alla inlägg! Ha det så gott! Kram Linda

    SvaraRadera