söndag 27 juni 2010

Söndag!!!!

Alla fem tikarna.....
Soldyrkande Pointrarna, som tar vara på all sol både inne som ute!!!!

Nog är hon ganska gullig, fast hon kissar in fortfarande......


Dagen har varit full bokad hela dagen sen jag slog upp ögonen!!!! Vi har även hunnit med en tripp till Skellefteå för att få se Emilias och Williams nya lägenhet, och riktigt fint hade dom fått. Men det blev en del bus med vår älsklings prins, man ser att han riktigt avgudar Tim. Han springer efter han hela tiden och vill busa. När Dennis var mycket mindre så var han jätte rädd för han, men nu är det andra bullar!!! Sen hann vi förbi svärmor och svärfar ett tag innan vi styrde kosan norrut. Efter jag hade fått Tim i säng , så gick jag förbi Anette en sväng för att säga vart alla hundsaker är , för hon ska vara titta till dom i morgon åt oss. Hon överaskade mig med en drink nu i kväll , hon vet att jag alltid velat dricka en drink i en martini glas. Som dom gör i Sex and the city!!! Så till dagens ära hade hon köpt ett precis sånt glas , så nu fick jag äntligen min efter längtade drink i mitt favorit glas. Så kvällen slutade helt underbart i mina ögon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar