tisdag 15 juni 2010

Vad jyckarna kan göra i stugan......


Min kusins hund tränar vattenapport i sjön.

Man kan alltid SOLA
Oj då fick in en bild från Stockholm och jag vet inte hur jag tar bort den så den får vara kvar.
Simma och bada funkar alltid!!!

Upptäcka saker är ju super skoj....helst om det är fåglar!!!!
Träna apportering är ju alltid bra.
Sitta och se solnedgången är ju så vackert.


Nu har redan nästan halva juni gått , sommar bara flyger förbi. Alla pratar om att åka till stugan och då får jag så enormt sug att fara till vår. Där kan man verkligen koppla av och ta dagen som den kommer. Det är verkligen en riktigt sommar i dyll. Hundarna kan vi ha lösa hela tiden utan att behöva oroa oss för någonting. Inte gör det heller någonting att ikea är bara en mil bort. Så medans grabbarn jobbar med stugan så har jag och syster tänk ta små grabbarna och åka dit en dag. Stoppar in några härliga bilder från förra året. Kram på er.....

3 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar.
    Nu är vi i alla fall hemma igen, efter en lång och tung , men också en fin dag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga kram! Kicki

    SvaraRadera
  3. Älskar översta bilden! <3
    Alla andra var också superfina.

    SvaraRadera