torsdag 3 juni 2010

Torsdag

Alla mina fina tikar vill ha mer godis!!! kortet nedanför är när jag och Anette och syster tog en efter middags drink på soldäck i stugan och surrade massor med tjejsnack....LOVLEY!!!!!!


Varje dag så tänker jag att efter jag fått i väg grabbarna på skolan ska jag sätta mig ner och njuta av ny kokt kaffe, men det blir aldrig så. I dag när jag lämnat Tim på skolan så fick jag veta att dom skulle på utflykt med dom nya 6 åringar som börjar till hösten. Brukar ha sten koll och aldrig glömma, men man är inte mer än människa!! Så det var bara för mig och Olga att cykla hem och släppa ut hundarna för rastning och sen cykla och handla. Sen hem byta hund till Minja och fara till skolan och lämna fika till Timpa. Sen tog vi en extra sväng innan vi cyklade hem. Väl hemma var det dags för utfodring av jyckarna och sen kort rastning. Valparna har fått vara i hundgården nästan hela dagen, dom verkar gilla att vara ute så mycket. Dom större har inte velat vara ute när det har regnat hela dagen , så dom har bara legat inne. Men fick mitt efter längtade kaffe till Glamour sedan!!!! I dag har jag haft jätte sug att gå och se Sex and the City 2, men en sån film ska man se med någon tjejkompis. Helst träffas innan och äta något gott och sen vidare för att se filmen. En riktigt tjej film med exklusiva miljöer, champang, drinkar, kläder och skor i massor, stark vänskap och passionerad kärlek. Vill, Vill men kanske snart!!!! I kväll är det egentligen Öl torsdag men Anettte har ont i halsen så vi hoppar i dag, men det blir nog en sväng förbi jobbet och smaka på Vickas matbröd i stället. Kram på er alla......:)

2 kommentarer:

  1. Hoppas på en solig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack o tack för gratulationerna!
    Guud,så mysigt det såg ut(utsikten alltså....)fniss..
    Ha en bra helg vi hörs över gränserna för ett surr.../kram grannen.Ps,bidde ingen pool men jordgubbstårta!man nöjer sig med det lilla ibland,ha-ha.

    SvaraRadera