onsdag 13 maj 2009

Trött

ÄÄntligen fick jag en hel natt sömn och borde ju vakna pigg och utvilad i tid!
Nej då. Hade ju glömt ställa alarm på mobilen i går kväll.
Så vid strax efter 8 kom en färdigklädd och klar Linus och sa att han hade ätit frukost och var klar för att fara på plugget plus att han hade stoppat på tv till lillebror. ÅÅÅ , vilken trött, dålig mamma jag är...!!!
Jag får gottgöra det i kväll med att laga nåt extra gott till middag, och se till att komma upp i tid i morgon i stället!
Nu ska jag ta en lång promenad med tikarna och Tim får såklart cykla , sen blir det att öronskölja Minjas och Adas öron därefter blir det örondroppar till alla tre.Tim har bestämt att vi ska äta lunch ute i dag på altan och det kommer nog bli mysigt tror jag. Men efter det så blir det utställningsträning , för nu är det bara 4 dagar kvar till utställningen på grans , LÄNGTAR:-)

Stor Kram till er alla:-)

1 kommentar:

  1. Då är vi två som drabbats, av trötthet. Visst är det konstigt, trots att man sover många timmar så är man nästan ännu tröttare. HÄR nere säger mina kollegor att jag har vårtrötthet. Vad jag vet har jag aldrig tidigare känt så här. Fast det förstås det går fort att glömma. Hoppas du känner dig piggare imorgon bitti. ha det bra :-) //Camilla

    SvaraRadera