måndag 25 maj 2009

Shopping


Linus Examenskläder

Tims


Mormors lillprins kunnde inte bli utan kläder

Nu när jag har varit ledig måste jag erkänna att det har ryckt lite i mina shopping armar eller benen....?? Eller vad sjutton heter det?????? Nå väl jag har hunnit med en del shopping. Mest har jag handlat till pojkarna , men jag har även hittat 2 fina kläningar till mig och en jätte snygg väska som jag är stort behov av ???? eller inte??? Hundarna har fått en bipper tror att det heter så?Med en sån kan man höra vart hunden är om den är långt före föraren eller om hunden står för fågel!!! Nu ska jag ut och klippa gräset innan jobbet!!!

2 kommentarer:

  1. Killarna kommer att bli jättefina alla tre. Shopping är alltid kul eller hur? Sköt om dig Åsa. //Camilla

    SvaraRadera
  2. Men Johan, vad skådar mitt öga - en BEEPER?? :-O Det trodde jag inte om dig... ;-p
    Skämt å sido - det är en suverän pryl!

    Fina kläder ni hittar också. :-)

    SvaraRadera