fredag 29 maj 2009

Nu är tikarna anmälda till 2 utställningar i sommar. Första är i Gällevare i juni och den andra är här i piteå i juli. Får hoppas det kommer gå bättre den här gången för dom! I helgen blir det målning och målning , men jag jobbar i natt men sen så har jag tagit semester lördag & söndag natt.
Vi vill ju hinna klart med huset i helgen!
Linus åker med Mormor & Morfar till stugan i helgen som ligger i Happis , dom ska plantera in mer Regnbågslax i pappas fisk odling och det vill Linus absolut inte missa. Linus älskar att köra cross som ni alla vet , men han har även ett stort fisk intresse. Så han blev jätte glad när han fick veta att han skulle få följa med!!!
Vi ska ju ändå bara hålla på med huset hela helgen , ska höra med min syster om hon kan hjälpa oss med Tim i helgen. Vorre skönt om hon kunde ta han några timmar. Nu ska jag ta och diska bort innan jag ska lägga mig igen så jag årkar med natten.
Kram, Kram.............

1 kommentar:

  1. Ni lär få härligt målarväder om man ska tro smhi. :-)
    Om jag varit frisk och ledig hade jag tusan kommit och hjälpt till en stund! Men, det är febersoffan som gäller tyvärr.
    Ha det så jättebra och få inte solsting! ;-)
    /Vicks

    SvaraRadera