fredag 8 maj 2009

S 29851/2009

I går fick vi det svenska reg.nr på Diva , det är så skönt att allt är klart nu!!!
Tim hade i går också sitt första besök på skolan , dom började med lek i gympa hallen och efter så fick dom veta om dom skulle få gå på kometen eller stjärnan.
Tim hamnade på Kometen plus alla hans dagis kill komisar , skönt att dom slapp splittras. Fick veta att det kommer en Danspedagog en gång i veckan för att ha dans med dom. Kommer nog passa Tim perfekt eftersom han är ett stort fan av High school musical. I dag så ska vi fara med Minja till vetrinären för hon har så problem med sina öron forfarande. Men först ska jag ta och äta lite frukost innan jag ska lämna lilleman på dagis. Nu går jag på 3 nätter som är samlagt 39 timmar vakande natt, så det blir för mig att sova i dag så jag årkar med jobbet!!! Skriver nog senare i kväll , Många fredags Kramar......

1 kommentar: