söndag 10 maj 2009

Järpe och skogsduva


Fortfarande så öser det ner regn börjar bli lite less , vill ha sol och värme nu.
Har nu gjort bort två nätter och bara en kvar jippi!!!!
I går grillade vi på jobbet , eftersom man börjar klockan sex på lördagar och söndagar brukar vi alltid äta middag i hop. David som är en inbiten jägare stod för köttet som han hade jagat.
Järpe och skogsduva stod på menyn , så otroligt gott det var, han kan verkligen laga mat. Tomas tyckte bäst om skogduva och jag tyckte bäst om järpa.
Vi satt nog två timmar och avnjöt den super goda middagen och så vart det en hel del jägar historier såklart!!!

I dag är det en inoff utställning på grans som jag vill fara och titta på , men då får det nog bli lite bättre väder och jag ska fara. Nu ska jag ta och gå och lägga mig ett tag och hämta lite krafter till sista natten.

Ha det så gott i vårregnet..........

1 kommentar:

  1. Tala om att se gott ut! I dag öste det ner i Skellefte en stund. Jag, Micke, Emilia, Dennis och Sara åkte till Stigs och fikade/frukost, Mysigt. Sköt om dig!//Camilla

    SvaraRadera