måndag 11 maj 2009

Måndag

Vilket väder som avslut på min jobba helg ,känns lite trist att gå och sova när det verkar bli en kanon dag. Hur som helst , i natt har min vän, arbetskamrat vickan (vickanonline) jobbat med mig och Tomas. Vickan slängde i hop en supergod Lökpaj till oss i går kväll. Samanfattning. En skön jobbar kväll/natt med en mycket god vän och god mat och mycket surr.
Det är livskvalitet det....!
Nu är klockan alldelse för mycket som vanligt, och jag borde gå och lägga mig bums!! För om 5 timmar ska jag hämta Tim från Dagis....
Kraam så länge.

4 kommentarer:

  1. Japp! Det var kanontrevligt, som vanligt! Vi ses på söndag!!

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa. Sköt om dig.Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Extraträning imorgon torsdag, 18:30 i "övrehagen" i Trollbäcken. ;-)

    SvaraRadera