torsdag 21 maj 2009

Torsdag


Jag har gjort något otroligt "Lyxit" i dag. I morse när jag slutade jobbet så kom en arbetskamrats mamma och gjorde fotvård på några av oss på jobbade. Jag som hade jobbet natten fick börja det tog en timme men gud så skönt det var höll på att somna vid flera tillfällen. Att gå till frissan och göra sig fin i håret gör man ganska ofta , men att ta hand om sina fötter gör man allt för sällan. Så nu blir det andra bullar här minsann!!! I morgon ska vi fara och köpa färg , för nu ska vårat hus målas om, äntligen!!! Men i morgon är jag också bjuden på lunch hos min kära arbetskamrat Lilla My , det kommer bli jätte trevligt att få umgås utanför jobbet. Vår son Linus som älskar köra motorcross tränar 4 dagar i veckan på crossbanan. Han har precis fått en "ny" hoj det blev en 07 Honda för han och han verkar vara jätte nöjd med den. Han fick sin första cross (honda 50cc) när han var 3år och vi har fortfarande kvar den. Nu kör Tim den , men när han har vuxit ut den så ska vårat barnbarn Dennis få den. Nu ska jag gå och duscha och sen lägga lilleman innan jag ska i väg och jobba.

Kram, Kram:)

1 kommentar:

  1. Tack för uppmuntran. Fråga Susanne vilket hopplöst fall jag är, haha. ;-) Nej nog kommer det ordna sig...
    Måla hus? Det lät ju riktigt frestande. Synd att jag har sååå mycket att göra. Städa, lägga viltspår, äta surströmming. Jaja, blir det en sekund över kommer jag. ;-P
    Ha det bra!

    SvaraRadera