måndag 4 maj 2009

Äntligen


I kväll har jag varit på föräldrar möte på Tims skola som han ska börja till hösten. Han går på dagis i samma hus , så för han blir det nog inte så stor skillnad. Hade två skolor att välja mellan men det fanns inge tvivel vart han skulle gå! Den skolan Tim ska gå är betydligt mindre , men ser det bara som ett stort plus. Utemiljön är så fantastisk ,stora grön områden och skog finns det. Men måste erkänna att det känns lite vemodigt trots allt.Man kanske skulle försöka skaffa en liten till......Ha,ha. Skojar bara.
Jag är så otroligt nöjd med mina 2 pojkar & Emilia och lilla Dennis!
Men tycker fortfarande att "Timpa" är vår lilla bebis, fast han ska börja skolan.
Men en sak som är säkert är att jag kommer shoppa loss en hel del nya kläder till min nya skol grabb eller rättare sagt kommer Freakar loss i nya skjortor!!!!

Nu till nått helt annat. I dag var det som julafton för mig och Johan för med posten kom Divas stamtavla från norska kennelklubben, ÄNTLIGEN!!!!!
Vi tog en kopia på den och sen skickade vi den till svenska kennelklubben för att få ett svensk reg nummer på Diva. I natt sover båda grabbarna hos Mormor och Morfar för både jag och Johan jobbar natt. Klockan tickar och tickar så snart måste jag fara och jobba men först blir det en promenad med hundarna.

Tjing.......

1 kommentar:

  1. Tiden går så fort men det är ju bara på barnen det märks.De håller ju oss unga ,visst ;).Ha en skön jobbar natt.Kram

    SvaraRadera