tisdag 5 maj 2009

Tisdag

I morse när jag kom hem från jobbet möttes jag av tre glad tjejer , som hade klarat sig utmärkta själva i natt. Vart frukost för jag och Johan innan vi stupade i säng. Min älskade mor kom vid 14.30 och väckte oss! Hon hade varit i stan och köpt ett par Nike byxor på intersport till Linus som hon tyckte han skulle ha. Har hunnit köpt typ 4 byxor till han för ett tag sen och alla är det hål i , så det känns så meningslöst att köpa för dom går ju bara sönder. Så nu ska han få börja ha Jeans som är mer slit starka , men det kommer nog bli mycket protest!!!!
Snart kommer min vännina Catarina och hämtar mig för en gemensam powerwalk. Sen blir det mitt favorit program på tv Desperate housewives och sen blir det att fara och jobba.

Hej svejs........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar