lördag 2 maj 2009

Lördag

Tim tyckte om att äta glass och se när dom spelade boll!!
Min bror Krister och Axel spelar Amrikansk fotboll

Min bror Tomas pojk Axel.


Åh, vilken härlig solig och varm dag vi hade i går och jag hoppas det blir lika varmt i dag oxå! I går han vi kratta halva gården(andra halvan ligger det snö ännu) , tvätta altan och plocka fram bord och stolar. Kvällen så for vi till min bror Lars och hans sambo Fröydis som fyllde år där blev det fika och mycket surr. Sen for vi vidare vid halv nio för vi var bjudna hos Johan och Anette på ett glas vin , vi satt och pratade om deras resa till tunisien som dom ska göra om några dagar. Visade bilder där i från och det såg ju helt underbart ut , lite avis är jag i alla fall!!! Nyss kom Linus hem från sin cross kompis Kevin han har sovit där i natt och det blir nog cross banan för han och Johan i dag. T im och jag ska fixa lite med maten , för i kväll ska Johan Anette & Tindra grilla med oss. Nu ska jag ta en kopp kaffe och avnjuta den på vår nytvättade altan eftersom solbrännan uteblev i går , så får vi hoppas att jag kan få lite solbränna i dag om jag har tur !!!!

1 kommentar:

  1. Det behövs bara en liten strund i solen för att få en solbränna nu:) Jag satt ute bara en liten stund i solen och det resulterade i att jag blev röd som en tomat:)

    SvaraRadera