tisdag 19 maj 2009

Toppen dag

Min syster Anna & Helena simmar

Vilken rolig dag jag har haft i dag!! Har varit med jobbet på nolia och haft en planeringsdag. Riktigt nyttigt har det varit för hela gruppen att få träffas tillsammans och se att vi alla strävar mot samma mål i slut ändan. Men det bästa var när vår chef kicki körde ett Afropowerdance pass med oss. Lite ovan var man i början men det gick bättre efter ett tag. Jag vart helt såld , vilken härlig motion form . Det måste jag bara göra om!!!!
I dag fick jag också en bild från min kära syster som är på Mallorca , stoppar upp den på bloggen. Hundarna fick följa med Johan i dag på jobbet och dom verkar haft det bra för dom har fått vara i en hundgård under dagen.
Nu rinner det nog mest i ögonen för att jag är sååå trött, och somnar nästan över tagentbordet................................

Gonatt eller Godmorgon, Where ever you are.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar