lördag 9 maj 2009

Regn, Regn....

Då var man hemma efter en natt på jobbet! Tomas min jobbar kompis hade tagit med en film som vi såg i går , varken jag eller David hade sett Yes man jag har aldrig skrattat så mycket till en film. Den var så sjukt bra säger bara se den!!!
Efter jobbet så for jag en sväng förbi Johans & Anettes katt Nova och tittade till så att hon hade det bra. Dom har ju åkt till Tunisien så då är jag katt vakt.
Nu ska jag ta och äta frukost med mina pojkar och två sov kompisar till grabbarna. Hoppas ni alla får en trevlig Lördag trots att det regnar...
Tjing, Tjing.......

2 kommentarer:

  1. Regn är inte bara av ondo, man kan ta på sig stövlar och gå ut ändå, och inomhus blir det så himla mysigt! :-)
    Tack för alla kommentarer, är datorlös ett par dagar så jag är lite oengagerad på grund av det, men ser att ni lever och frodas. Fina bilder på brudarna nedan, visst är det jobbigt med öronproblem...
    Vi syns kanske imorgon (hur var det, skulle ni ställa eller vara publik..?)
    Ha de bra
    (och håll tummarna för att vilde Ville sköter sig i ringen haha)

    SvaraRadera
  2. Yes Man är en riktigt rolig rulle!
    Vi ses i mörrn kväll!

    SvaraRadera