fredag 15 maj 2009

FREDAG

Sitter här nu och avnjuter en kopp kaffe medans jag skriver. Tim sitter brevid och kollar in Linus alla pokemon kort! Vilken stressig dag det var i går!! Men roligt också på många olika sätt. Träffade en gammal arbetskamrat när jag var med min brukaren på ett dagcenter. Förut så träffades vi alltid och åt lunch i stan eller tog bara en fika och surrade. Har verkligen saknat hon! Nu ska vi boka in en lunch snart igen;)
I dag blir det att he alla brudarna i duschen och sen klippa klorna och träna och träna så vi har det vi gör i dag. Förresten min kära syster åker i kväll med sina tjej kompisar till mallorca , FUSK, FUSK, FUSK.
Tänk att få åka i väg en vecka och bara tänka på sig själv , kunna stiga upp när man vill behöver inte tänka på vad ska jag laga till middag eller städningen,tvätt eller barnen. Nu kan hon bara ligga och sola och dricka paraply drinkar hela dagarna om hon vill!!! Nu hoppas jag att du får en härlig och rolig resa , men kom i håg att du ska tvätta alla mina fönster när du kommer hem, så passa på att vila upp dig ordentligt nu syster yster;-)
I morgon är det inte bara Södra Norrbottens Fågel klubb som har utställning på grans , det har även Vorstehklubben så det blir kul att få se lite snygga vorstrar oxå. Min syster och hennes karl har en vorsteh Olga tillsammans med ett annat par. Men dom har den hos en fodervärd och använder bara hon när dom ska åka och jaga. Så kan man också gör! Men så skulle inte jag göra..!!! Var förra året och kollade på Olga när hon var på utställningen på grans då fick hon ett cert och blev BIM , så jag hoppas att få se henne även i år.
Nu ska vi äta frukost innan det blir promenad med jyckarna.
Hade så gott, vi ses i utställningsringen!!! Tjohoo......

5 kommentarer:

  1. Hej på er alla!
    Lycka till på utställningen! Jag läser eran blogg så gott som dagligen även om jag inte är så flitig på att kommentera. Kramar från Kicki!

    SvaraRadera
  2. Vi lär synas på Grans :-) vi är inte konkurrenter i alla fall haha, LYCKA TILL! Hälsningar Vickan

    SvaraRadera
  3. Lycka till på utställningen!

    SvaraRadera
  4. Lycka till på utställningen vi ses..

    Trollbäckarna

    SvaraRadera
  5. Tack för uppmuntran!
    Tragiskt att man har såhär dåliga nerver... haha.
    Håller tummarna för er också. ;-)

    SvaraRadera