lördag 16 maj 2009

DOMAR SKANDAL!!!!!!!!!



Se så snygg hon är , en riktigt vacker pointertik hon är.


Vår duktiga Ada


Då är det över för denna gång! Hur gick det då!!?? Jo Minja och Ada sprang i samma klass , han tyckte Minja var för liten i både kropp och huvud så hon fick en 2. Ada gick det bättre för hon fick 1kv 1kk Hp. Men vår snygga Diva som vi trodde vi skulle få en etta på. Men icket det ,han tyckte hon hade för o utv bröstkorg. Så han gav hon en 3:( Men han gillade allt annat på hon, det föll på bröstkorgen! Men en tre betyder ju otypisk för rasen och det är ju hon INTE.
Så jag känner mig ganska upprörd nu , nu ska jag ta och fara till min mor och äta grillat. Sen får vi hoppas att det går bättre för Sverige i kväll i mellodifestivalen , heja heja Malena jag tror på dig!!
Det är bara att gräva ner sig och komma tillbaka ännu STARKARE till nästa gång!!!!!!!!!! Hej svejs på er alla.........

2 kommentarer:

  1. Trist med tredjepriset :-( men det kan ju gå värre, titta på oss *haha* ;-)
    Jag vill i alla fall säga GRATTIS till Ada:s etta - kul! Och så var det roligt att träffa dig irl Åsa, och tack för kaffet också. ;-)
    Ha det bra
    /Vickan & Vilden

    SvaraRadera
  2. Synd att det inte gick så bra som du önskat Åsa, men nya tag inför nästa.

    /Camilla

    SvaraRadera