söndag 17 maj 2009

Skön Söndag

Så var det söndag igen , vi har haft en låång sovmorgon jag och pojkarna,skönt!!! Men Johan som jobbar i dag fick åka klockan sex till Luleå.
Men i kväll klockan 6 börjar jag jobba , men jag hinner i alla fall njuta av den vackra dagen. Tikarna verkar jätte trötta i dag för i går efter utställningen tog Johan hundarna och åkte till Ersträsk för att släppa hundarna , så det blev 3 timmar i skog och mark för dom. Vilken flopp för Sverige i går , men vi får glädjas av Norges framgångar i Schlager-EM. Jag tror att våra Norskor Diva och Ada blev nöjda med resultatet;) Nu kommer vi åka till Gällevare den 14 juni för en ny utställning som övre norrlans fågel klubb ordnar. Så nu får vi stoppa Diva i hård träning för att bygga upp bröstkorgen!! Ska höra med Johan & Anette som kommer hem i morgon från Tunisien om dom har kvar dom små däcken som deras hund chili brukade dra. Nu ska jag ta en kopp kaffe och av njuta den på vår soliga altan. LEV & MÅ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar