söndag 3 maj 2009

Ännu en vacker dag




Ada är lite putt för att alltid få sitta på lina medans Minja och Diva får springa
lösa nästan alltid, undra varför???????


Kunde inte motstå att plantera lite blommor i dag



I dag har jag tränat hundarna för den kommande utställningen som närmar sig med stormsteg. Går riktigt bra för alla tre , men jag tycker Diva är en sååå otroligt vacker pointer och jag tror mycket på att denna norska donna kan gå långt. Men i dag smet Diva efter hon hade sett en katt en bit bort , då fick hon en rejäl avhyvling av mig. Den läxan gick hem och efter det så var hon bara min resten av dagen:-)
Annars i dag så har jag och Tim varit på picknick på hamnenviken med Anette, Johan & Tindra. Johan och Linus har tillbringat nästan hela dagen på crossbanan. Som sagt Ååååå vad det är härligt med dessa varma soliga dagar!
Bäst att njuta medans man kan , har verkligen försökt göra det i helgen:)
För i morgon börjar min tung vecka ( 5 nätter av 7).

Sov gott på er alla bloggvänner..........

2 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig, Diva är otroligt vacker. Passa på att njuta av solen är nog ett bra tips för idag har det regnat en del här i Växjö.

    SvaraRadera
  2. Heisann=) Så kos å se mange fina bilda av huinnan... Blir veldig spannanes når dåkk skal på utstilling..Vi krysse fingran førr dåkk=)
    Gler oss tell og besøke dåkker tell sommarn=)
    Klæm fra Lise og stian og restn av gjengen=)=)

    SvaraRadera