onsdag 27 maj 2009

Regn

Som jag har längtat att få åka hem från jobbet i morse! För Johan har bytt vår ytterdörr i går kväll. Vi har köpt vår grannes vita dörr.Nu har vi fått det jätte ljust i vår hall och det vart helt klart ett upplyft för vårt hus. Nu i helgen så väntas det målning av huset , såg att det skulle bli toppen väder så då måste man passa på.
Det är tyvärr det värsta jag vet. Så om ni inte har något bättre för er i helgen, så är ni välkommnen hem till oss och måla. Jag bjuder på kaffe!!
Eftersom Johan håller på att snickra med både huset och hundgården , så tog jag själv alla cykel turerna med tikarna i går kväll. Minja är ju gudomlig att cykla med , Ada springer bra i början men sen får jag nästan dra hon efter halva vägen. Diva då , vilket yr väder hon är vet inte riktigt hur eller var hon ska springa , håller på att springa in i hjulet hela tiden. Nu ska jag ta och gå i säng för om några få timmar har vi ett möte i stan som jag måste vara pigg på.
Ha en bra dag alla där ute............................

4 kommentarer:

  1. Va fint erat hus kommer att bli då det är klart:) Synd bara att vissa grejjer är så tråkiga att utföra:)
    Visst är det bra med cykling på hundarna, det går snabbt och dom får springa av sej. Synd bara att dom är så olika av sej. En av våra springer som ett tok, medans den andra är slöast i Öjebyn. Så den slöa saktar alltid ner på farten:)
    Monica
    Fast kul ändå att dom är så olika. Ha ni prövat springer eller vad det nu heter. jag är sugen på att köpa en sån.

    SvaraRadera
  2. Oj va knasig kommentaren blev:) namnet mitt i allt:)

    SvaraRadera
  3. måla i helgen innebär nog att du kommer att bli brunbränd för som du sagt ska det bli toppen väder. Jag har bokat in mig på den första golfrundan på lördag jag kommer nog att vara död efter.Kram //Camilla

    SvaraRadera
  4. Kuuuuuul att du kommer och jobbar! :-D :-D
    Klart vi ska göra mat ihop... grilla??

    SvaraRadera