lördag 24 april 2010

Vilken DAG!!!!!

Jag och hundarna åkte i stor pulkan.

Ada fått synd på en fågel.
Alma vilar i solen
Linus
Linus pimplar och även lillebror oxå.

Timpa
Linus och Lukas äter souvas...muma!!!!

Jag , johan och Emma, Mari tog skotrarna upp på toppen av Pieljekaise och jag kan säga att det blåste hur kallt som helst.

Emma och Mari

Johan och Jag

Otroligt vackert!!!!!

Lilla Alma har somnat i min famn medans vi solar.

När vi åkte hem vid sextiden så tog Johan och Jonas skidorna med tikarna. Anna tog smågrabbarna och åkte hem 2 timmar före oss.



Vi har haft en kanon dag på fjället....efter vi kom hem så gick jag och syster och små grabbarna och bastade innan vi åt Lyx middag som var grillad oxefile med sallad och gratäng. Vi alla samt hundarna är riktigt trötta efter denna underbara dag på fjället. Nu är det snart sängdags för min del, lägger ut lite bilder från vår härliga dag. Kram och Godnatt från Jäkkvik....:)

5 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Ser att ni har det bra.
    Fortsätt och njut.
    Kram ÅsaÖ

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni ser ut att ha det:) Jag och toppan ska faktiskt tävla i piteå om ca 3 veckor tror jag.;)
    Kram ida

    SvaraRadera
  3. Så härligt ni verkar ha det på fjället!! Fjället den här årstiden är ju det bästa som finns! :) Hoppas ni har det bra och hälsa alla! Kramar

    SvaraRadera
  4. Underbart men tyvärr har allt ett slut och vardagen står om dörren, men nu har du troligast laddat batteriet och du kan alltid komma ihåg och drömma dig bort om du tittar på bilderna. //CA

    SvaraRadera
  5. Så UNDERBART ni har haft det!
    Kram Kicki

    SvaraRadera